Igår och Idag.

Igår va jag med Isabelle, Det första vi gjorde va att baka... Jag tänkte ha fotat våra muffinsar men ville inte att nån skulle se dom sen när jag såg resultatet... :D
Vi hädde i för mycket i formarna så allt bara flöt ut och låg på plåten istället.
Efter det så spelade vi på telefonerna och spelade tv spel till hon åkte hem, det va jätte längesen hon va här så då vart det mycket roligare :)

Idag ha jag åkt i backen hela dagen med Hanna och Isabelle igen, det va jätte mysigt, vi åkte dit vid 11 och stannade till 4! Vi gick in många gånger men det va väldigt kallt ibland.
 
Nu ska jag äta ben & jerry och kolla på nån film, Bye!
 

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Skriv in ditt namn här:
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

Har du nån blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback