Längd skidor.

Jahopp då är det måndaag igen då och en heeeel vecka tills helg :(((
Idag ska jag bara gå i skolan som vanligt sen ha måndagsorkester som vanligt och till sist ska jag och Mamma åka lite längdskidor. Komma bli en ganska långtråkig dag tro jag förutom de att jag ska åka längd skidor för det se jag fram imot. :) Har inte åkt det på super länge för jag blir så sur eftersom jag är så dålig på det.....
 

Mina kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha, skulle vilja se dig åka. För när du var liten låg du jämt i en snöhög och skrek man man fick aldrig hjälpa dig upp :p

Svar: Jag vart faktiskt aldrig sur när vi åkte!
Johanna Larsson

2013-02-06 @ 11:52:39
Postat av: Hanna

HAHAHAAHAHA Carros kommentar,hahaha

Svar: ...............
Johanna Larsson

2013-02-08 @ 22:51:08
URL: http://hannawestiin.blogg.se

Här kan du kommentera:

Skriv in ditt namn här:
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

Har du nån blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback