Sjuk.

HejHej längesen nu!
Men det är nämligen så här att jag har gått och blivit sjuk förstår ni så därför har jag verkligen inte orkat att blogga!
Men jag kan ju endå ta upp hur mina dagar har varit nu när jag ite har bloggat.
 
Torsdag:
Ville verkligen blogga då men orkade inte ta nån bild så det sket sig, men iaf så va det Alla Hjärtans Dag då! Jag fick en miranda nalle mugg av Mamma & Pappa och av Hanna fick jag en choklad ask, Precis det jag vill ha! Och dom fick utav mig två stenar där det står Mamma och Pappa, och Hanna fick en nalle i typ en hjärt väska.
Plus att Carro och Magda fick ett kort jag hade gjort på bilden :)
 
Fredag:
Jag tog ledigt från skolan och följde med familjen till stan, vi hämtade upp Carro och sedan åkte vi på en tai resturang och åt lunch. Medans Mamma och Pappa jobbade så gick vi på stan, jag köpte två tröjor och lite pyssel.
Jag hade många present kort sen jul så dom andvände jag då ;)
 
Lördag:
När jag vaknade på morgonen kände jag direkt att jag va lite slö och hade ont i halsen, men det stoppade såklart inte mig från att åka till backen med Hanna och Sandra vilket va jätte dumt.
Hanna och jag åkte hem nästan på en gång hem till henne för att hon mådde inte bra, lite senare på kvälle åkte hennes familj på middag och vi va själv hemma, jag va super duper trött och det tror jag Hanna va också.
Vi somade tills mamma kom och hämtade mig, När jag kom hem hade Mamma gjort paj och vi kollade på melodifestivalen, men jag hade mycket feber så jag orkade inte es äta pajen och somade.
 
Idag:
Sjuk Sjuk Sjuk Sjuk och åter igen Sjuk.
 
 
 
 

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Skriv in ditt namn här:
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

Har du nån blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback